23 Eylül 2016 Cuma

Kahvenizi Yudumlarken, Okuyabileceğiniz 22 Kitap Önerisi...

Şöyle bir baktım da en son mart ayında yazı yazmışım; zaten bloğumu açar açmaz , bir tanışma yazısı yazmıştım; malum iş yoğunluğu, telaşlar derken, bir daha yazamadım:(

Buradan bir şeyler paylaşamasam da instagram üzerinden @cezvenindibindetelvekaldi hesabımdan beni, paylaşımlarımı takip edebilirsiniz...

Kahve ile beraber en çok neler yaparsınız, ya da şöyle sorayım neler yapmaktan hoşlanırsınız? Sanırım birçoğumuz sevdiklerimizle muhabbet etmek cevabını verir, ne de olsa "kahve bahane sohbet şahane..."



Biz kahve severler için, kahve içmek özel bir zaman dilimi demek, bu anlarda da sevdiğimiz insanlarla ya da sevdiğimiz uğraşlarımızla bu anının tadını çıkarmak isteriz.

Tam da bunu için size bir kafede  veya evinizde tek başınıza kahvenizi yudumlarken, size eşlik edecek ve iyi hissettirecek 22 kitap ile tanıştırmak isterim.

Bu kitaplar arasında benim favorilerim; Sabahattin Ali'nin 'Kürk Mantolu Madonna'sını ben bir çırpıda okuyup bitirdim, yaşanan duygular bu kadar güzel anlatılmazdı.... Ayrıca, Richard Bach'in 'Martı Jonathan Livingston'u da göz ardı etmeyelim, belirli aralıklar, sayfalarını çevirebileceğiniz ve her seferinde farklı duygular hissedebileceğiniz bir başyapıt...

Gelin sizi kahvenizi zevkle içerken, okuyabileceğiniz 22 değerli kitapla baş başa bırakayım...

Sizin yorumlarınızı da öğrenmek isterim, hangi kitabı kahveyle beraber okuyorsunuz ?

(Aşağıdaki linkten kitap önerilerini okuyabilirsiniz:)

kahve eşliğinde 22 başyapıt...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder